Decizii Rector 2025

Decizia Rectorului Conținut

1108/27.10.2025

Calendarul privind campania de selecție a studenților Erasmus+ pentru anul universitar 2025-2026
1107/27.10.2025Calendarul privind campania de selecție a personalului - cadre didactice și nedidactice beneficiari de mobilități Erasmus+ pentru anul universitar 2025-2026
1106
1105/24.10.2025Exmatriculare la cerere
1104/24.10.2025Componența comisiei de recepție a bunurilor şi serviciilor, proiect ,,Primul student din familie la UAV" cod proiect SMIS 322279
1103/22.10.2025Înmatriculare student
1102/22.10.2025Înmatriculare student
1101/22.10.2025Înmatriculare student
1100/22.10.2025Înmatriculare student
1099/16.10.2025
1098/16.10.2025
1097/14.10.2025

Completarea și modificarea Comisiei pentru prevenirea şi combaterea violenței, a faptelor de corupție şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalității de la nivelul Şcolii ,,Episcop Ioan Mețianu"

1096/14.10.2025
1095/14.10.2025Componența comisie de de inventariere, respectiv predare-primire a căminului C3
1094/14.10.2025Reabilitare și modernizare lifturi Cantină
1093/13.10.2025Înmatriculare student
1092/13.10.2025Înmatriculare student
1091
1090
1089
1088
1087
1086
1085
1084
1083
1082
1081
1080
1079
1078
1077
1076
1075
1074/06.10.2025Înmatriculare student
1073/06.10.2025Înmatriculare student
1072
1071/02.10.2025Înmatriculare student
1070/02.10.2025Înmatriculare student
1069/02.10.2025
1068/02.10.2025Înmatriculare student
1067/02.10.2025Înmatriculare student
1066/02.10.2025Înmatriculare student
1065/02.10.2025Înmatriculare student
1064/02.10.2025Înmatriculare student
1063/30.09.2025Întrerupere studii
1062
1061
1060
1059
1058
1057
1056
1055
1054
1053
1052
1051
1050
1049
1048
1047
1046
1045
1044
1043
1042/30.09.2025Reînmatriculare student
1041/30.09.2025Întrerupere studii
1040/30.09.2025Reînmatriculare student
1039
1038
1037
1036
1035
1034
1033
1032
1031
1030
1029
1028
1027
1026
1025
1024
1023
1022
1021
1020
1019
1018
1017
1016
1015
1014
1013
1012
1011
1010
1009
1008
1007
1006
1005
1004
1003
1002
1001
1000/29.09.2025Susținere activități didactice în cadrul altor instituții de învățământ superior
Decizia Rectorului Conținut

1108/27.10.2025

Calendarul privind campania de selecție a studenților Erasmus+ pentru anul universitar 2025-2026
1107/27.10.2025Calendarul privind campania de selecție a personalului - cadre didactice și nedidactice beneficiari de mobilități Erasmus+ pentru anul universitar 2025-2026
1106
1105/24.10.2025Exmatriculare la cerere
1104/24.10.2025Componența comisiei de recepție a bunurilor şi serviciilor, proiect ,,Primul student din familie la UAV" cod proiect SMIS 322279
1103/22.10.2025Înmatriculare student
1102/22.10.2025Înmatriculare student
1101/22.10.2025Înmatriculare student
1100/22.10.2025Înmatriculare student
1099/16.10.2025
1098/16.10.2025
1097/14.10.2025

Completarea și modificarea Comisiei pentru prevenirea şi combaterea violenței, a faptelor de corupție şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalității de la nivelul Şcolii ,,Episcop Ioan Mețianu"

1096/14.10.2025
1095/14.10.2025Componența comisie de de inventariere, respectiv predare-primire a căminului C3
1094/14.10.2025Reabilitare și modernizare lifturi Cantină
1093/13.10.2025Înmatriculare student
1092/13.10.2025Înmatriculare student
1091
1090
1089
1088
1087
1086
1085
1084
1083
1082
1081
1080
1079
1078
1077
1076
1075
1074/06.10.2025Înmatriculare student
1073/06.10.2025Înmatriculare student
1072
1071/02.10.2025Înmatriculare student
1070/02.10.2025Înmatriculare student
1069/02.10.2025
1068/02.10.2025Înmatriculare student
1067/02.10.2025Înmatriculare student
1066/02.10.2025Înmatriculare student
1065/02.10.2025Înmatriculare student
1064/02.10.2025Înmatriculare student
1063/30.09.2025Întrerupere studii
1062
1061
1060
1059
1058
1057
1056
1055
1054
1053
1052
1051
1050
1049
1048
1047
1046
1045
1044
1043
1042/30.09.2025Reînmatriculare student
1041/30.09.2025Întrerupere studii
1040/30.09.2025Reînmatriculare student
1039
1038
1037
1036
1035
1034
1033
1032
1031
1030
1029
1028
1027
1026
1025
1024
1023
1022
1021
1020
1019
1018
1017
1016
1015
1014
1013
1012
1011
1010
1009
1008
1007
1006
1005
1004
1003
1002
1001
1000/29.09.2025Susținere activități didactice în cadrul altor instituții de învățământ superior
999/29.09.2025
998/29.09.2025
997/29.09.2025
996/29.09.2025
995/29.09.2025
994/29.09.2025
993/29.09.2025
992/29.09.2025
991/29.09.2025
990/29.09.2025
989/29.09.2025
988/29.09.2025Emitere diplomă de doctor, domeniul Ingineria mediului
987/29.09.2025Emitere diplomă de doctor, domeniul Ingineria mediului
986/29.09.2025Acordare creștere salarială
985/29.09.2025Componență Comisie de doctorat- Domeniul Teologie evanghelică
984/29.09.2025Componență Comisie de doctorat- Domeniul Teologie ortodoxă
983/29.09.2025Componență Comisie de doctorat- Domeniul Teologie ortodoxă
982/29.09.2025

Se dispune, transmiterea către CNATDCU a dosarului tezei de abilitare pentru conf.univ.dr. Samuiel BÂLC

981/29.09.2025
980/29.09.2025
979/29.09.2025Exmatriculare student
978/29.09.2025
977/29.09.2025
976/29.09.2025Se dispune, transmiterea către CNATDCU a dosarului tezei de abilitare pentru conf.univ.dr. MariaMarinela MIHĂILĂ

975/29.09.2025

Se dispune, transmiterea către CNATDCU a dosarului tezei de abilitare pentru conf.univ.dr. Tiberiu-Sandu DUGHI
974/29.09.2025
973/29.09.2025
972/29.09.2025
971/29.09.2025
970/29.09.2025
969/29.09.2025
968/29.09.2025
967/29.09.2025Reînmatriculare student
966/29.09.2025Transfer studenți în an superior
965/29.09.2025
964/29.09.2025
963/29.09.2025
962/29.09.2025
961/29.09.2025
960/29.09.2025Înmatriculare studenți
959/29.09.2025Înmatriculare studenți
958/29.09.2025Înmatriculare studenți
957/29.09.2025Înmatriculare studenți
956/29.09.2025Înmatriculare studenți
955/29.09.2025Înmatriculare studenți
954/29.09.2025Înmatriculare studenți
953/29.09.2025Înmatriculare studenți
952/29.09.2025Înmatriculare studenți
951/29.09.2025Înmatriculare studenți
950/29.09.2025Transfer studenți de pe loc bugetat pe loc cu taxă de școlarizare
949/29.09.2025Transfer studenți de pe loc cu taxă de școlarizare pe loc bugetat
948/29.09.2025Transfer studenți de pe loc bugetat pe loc cu taxă de școlarizare
947/29.09.2025Transfer studenți de pe loc cu taxă de școlarizare pe loc bugetat
946/29.09.2025Exmatriculare studenți
945/29.09.2025Exmatriculare studenți
944/29.09.2025Exmatriculare studenți
943/29.09.2025
942/29.09.2025
941/29.09.2025Înmatriculare studenți
940/29.09.2025Înmatriculare studenți
939/29.09.2025Înmatriculare studenți
938/29.09.2025Înmatriculare studenți
937/29.09.2025Înmatriculare student
936/29.09.2025Înmatriculare studenți
935/29.09.2025Înmatriculare student
934/29.09.2025Reînmatricuare studenți
933
932/26.09.2025Înmatriculare student
931/26.09.2025Înmatriculare student
930/26.09.2025Înmatriculare student
929/26.09.2025Înmatriculare student
928/26.09.2025Înmatriculare student
927/26.09.2025Înmatriculare student
926/26.09.2025Înmatriculare student
925/26.09.2025Înmatriculare student
924/26.09.2025Înmatriculare studenți
923/26.09.2025Înmatriculare studenți
922/26.09.2025Înmatriculare studenți
921/26.09.2025Înmatriculare studenți
920/26.09.2025Înmatriculare studenți
919/26.09.2025Înmatriculare studenți
918/26.09.2025Înmatriculare studenți
917/26.09.2025Înmatriculare studenți
916
915
914
913
912
911
910
909
908
907
906
905
904
903
902
901
900
899
898
897
896
895
894
893
892
891
890
889
888
887
886
885
884
883
882
881
880
879
878
877
876
875
874
873
872
871
870
869
868
867
866
865
864
863
862
861
860
859
858
857
856
855
854
853
852
851
850
849
848
847
846
845
844
843
842
841
840
839
838
838
837
836
835
834
833
832
831
830
829
828
827
826
825/26.09.2025Înmatriculare student
824/26.09.2025Transfer studenți de pe locurile bugetate pe locurile cu taxă de școlarizare
823/26.09.2025Transfer studenți de pe locurile cu taxă de școlarizare pe locurile bugetate
822
821
820
819
818
817
816
815
814
813
812
811
810
809
808
807
806
805
804
803
802
801
800
799
798
797
796
795
794
793
792
791
790
789
788
787
786
785
784
783
782
781
780
779
778
777
776
775
774
773
772
771
770
769
768
767
766
765
764
763
762
761
760
759
758
757
756
755
754/25.09.2025Reluare studii doctorale
753/25.09.2025Întrerupere studii doctorale
752/25.09.2025
751/25.09.2025Exmatriculare studenți
750
749
748
747
746
745
744
743
742
741
740
739
738
737
736
735/23.09.2025Participare la Târgul Educațional de la Cairo
734
733
732
731

730/22.09.2025

Exmatriculare student
729/22.09.2025Înmatriculare student pe baza mobilității definitive
728
727
726
725
724
723
Decizia Rectorului Conținut
444/23.04.2025Se prelungește detașarea cu 6 luni a domnului Ion-Ciprian Preda
443/23.04.2025Delegare de semnătură
442/23.04.2025Exmatriculare studenți
441/23.04.2025Se numește comisia de inventariere și predare-primire a clădirii situată pe Drumul Combinatului nr. 13, loc. Vladimirescu, jud. Arad, Centrul de Cercetare în Bio-Eco-Economie Sustenabilă
440/23.04.2025Se desemnează doamna ec. Eva BARA responsabil cu informațiile privind admiterea 2025, informații solicitate care se vor comunica pe telefonul dedicat admiterii
439/23.04.2025Angajare persoane în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2025-F-0729
438/23.04.2025Angajare persoane în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2025-F-0600
437/23.04.2025Se vor achiziționa produse personalizate din finanțarea primită de la ANPCDEFP în contractul 2022-1-RO01-KA171-HED-000079253 pentru promovarea Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad și a programului Erasmus+.
436/23.04.2025Se numește Echipa de implementare a proiectului de mobilitate Erasmus+ 2022-1-RO01-KA171-HED-000079253
435/23.04.2025Se numește Echipa de implementare a proiectului de mobilitate Erasmus+ 2023-1-RO01-KA131-HED-000122152
434/23.04.2025Finanțare pentru derularea de mobilități studenți, cadre didactice/nedidactice în/din universități partenere din țări NonUE, în perioada 01.08.2022-31.07.2025
433/23.04.2025Se vor achiziționa produse promoționale personalizate pentru promovarea Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad și a Programului Erasmus+ din finanțarea primită de la ANPCDEFP în contractul 2023-1RO01-KA131-HED-000122152
432/23.04.2025Se acordă o majorare salarială de 15% la salariul de încadrare, din venituri proprii ale UAV, pentru doamna conf.univ.dr. Sonia Ignat, începând cu data de 01 mai 2025
431/23.04.2025Se va achita contribuția bănească pentru finanțarea proiectului aflat în derulare cu Asociația Anelis Plus
430/23.04.2025Se va achita cotizația de membru a Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad în Asociația Anelis Plus pentru anul 2025
429/23.04.2025Se ia act de aprobarea emiterii acordului de principiu de prelungire a duratei contractului individual de muncă în anul școlar 2025-2026 pentru Mîlcomete Ovidiu-Ionuț
428/23.04.2025Se ia act de acordarea avizului Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad pentru două cadre didactice care vor participa, în perioada imediat următoare la una din etapele de mobilitate în învățământul preuniversitar
427/23.04.2025Acordare concediu legal plătit cu ocazia căsătoriei
426/23.04.2025
425/23.04.2025
424/23.04.2025
423/23.04.2025Se numește Comisia de primire și soluționare a cazurilor de hărțuire
422
421
420
419
418
417
416/10.04.2025Se numește comisia pentru susținerea examenului de doctorat pentru studenta - doctorandă Bud (căs. Audi) V. Florentina, în domeniul Ingineria mediului.
415/10.04.2025
414/10.04.2025Se aprobă schema de personal necesară desfășurării activităților specifice în cadrul proiectului ERASMUS +, 2023-1-DE01-KA220-HED-000166720, The Future of Precision Agriculture-Macine Learning for Autonomous Decision Mechanism ”SMART FARMING”
413/10.04.2025Se desemnează/mandatează persoanele care vor face încasarea taxelor și depunerea banilor la casieria din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad, conform legislației în vigoare
412/10.04.2025Demarare proceduri de achiziție
411/10.04.2025Demarare proceduri de achiziție, aferente anului 2025 respectiv pentru perioada (01.05.2025- 31.12.2025)
410/10.04.2025Se ia act de aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții ”UAV – spațiu academic echitabil” modernizare spații de cazare cămine, Cantina str. Ursului 2/Ai, investiție finanțată din fonduri PNRR și venituri proprii conform
409/10.04.2025Se ia act de aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții ”UAV – spațiu academic echitabil” modernizare spații de cazare cămine, Cămin 180 locuri, investiție finanțată din fonduri PNRR și venituri proprii
408/10.04.2025Se ia act de aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții ”UAV – spațiu academic echitabil” modernizare spații de recreere și lectură, Moneasa, investiție finanțată din fonduri PNRR și venituri proprii
407/10.04.2025Se ia act de aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții ”Modificări interioare, mansardare construcție existent și montare lift – Cămin studențesc” strada Ursului 2-4, investiție finanțată din fonduri PNRR și venituri proprii
406/10.04.2025Se acceptă oferta SC Smart Edu Division SRL pentru mentenanță platformă informatică de management universitar
Decizia Rectorului Conținut
332/11.03.2025Un cadru didactic poate coordona lucrări de finalizare a studiilor la toate facultățile din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad la care a susținut activitate didactică; numărul maxim respectiv minim de lucrări coordonate de un cadru didactic va fi stabilit la nivelul fiecărei facultăți
331/11.03.2025Se abrogă PO 31 - Procedură operațională privind creșterile salariale.
Începând cu emiterea prezentei intră în vigoare PO 03 RUS - Procedură operațională privind majorările salariale, revizuită
330/11.03.2025Se va înlocui din funcția de reprezentant al Facultății de Design în SAS (Societatea Antreprenorială Studențească) domnul lect.univ.dr. Latiș Cătălin Emanuel cu doamna conf.univ.dr.Tămăsan Maria
329/11.03.2025Eliberare duplicat acte de studii
328/11.03.2025Se numește componența comisiilor Senatului, ca urmare a alegerilor la nivelul facultăților din Universitatea”Aurel Vlaicu” din Arad
327/11.03.2025Începând cu emiterea prezentei intră în vigoare PO 01 FCC - Procedură operațională privind decontarea abonamentelor de transport pentru studenții din cadrul Universității „Aurel Vlaicudin Arad
326/11.03.2025Începând cu emiterea prezentei intră în vigoare PO 25 - procedură operațională privind redistribuirea anuală a locurilor finanțate de la bugetul de stat
325/11.03.2025Începând cu emiterea prezentei intră în vigoare PO 02 – RUS - procedură operațională internă de recrutare și selecție a personalului încadrat în afara organigramei pentru activitatea prestată în proiecte finanțate din fonduri nerambursabile – ediția a III- a
324/11.03.2025Se ia la cunoștință calendarul pentru organizarea și desfășurarea alegerilor pentru funcția vacantă de membru în Consiliul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială, loc rămas vacant pentru mandatul 2024 – 2029
323/11.03.2025Se ia la cunoștință calendarul pentru organizarea și desfășurarea alegerilor la Facultatea de Inginerie pentru funcțiile de membru în Consiliul facultății și reprezentant în Senatul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad, locuri rămase vacante pentru mandatul 2024 – 2029
265/21.02.2025Se decontează toate cheltuielile generate de participarea domnului rector, conf.univ.dr. Teodor-Florin Cilan, a doamnei prorector, prof.univ.dr.habil. Dana-Maria Copolovici și a domnului prorector, prof.univ.dr. Ovidiu-Florin Toderici la Târgul ”Study in Europe Fair Kenya 2025” pentru promovarea imaginii și a ofertei educaționale a Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad la nivel internațional, târg ce se va desfășura în data de 5 aprilie 2025 la Nairobi, Sarit Expo Centre, Kenya.
264/21.02.2025Se acordă pentru personalul didactic și nedidactic din Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad salarii diferențiate cu majorări salariale la salariul de bază deținut, din venituri proprii ale UAV, pentru perioada 01.03.2025 – 31.12.2025.
263/21.02.2025Angajare personal pe bază de Contract Individual de Muncă în cadrul Proiectului Transformare Educațională: Integrarea competențelor digitale în predarea multidisciplinară -ID 13; „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”.
262/21.02.2025Se deleagă atribuțiile de rector ale domnului conf.univ.dr. Teodor Florin CILAN, în legătură cu proiectele: ”Transformare educațională: Integrarea competențelor digitale în predarea multidisciplinară – ID 13; Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, finanțate de către PNRR; ”Primul student din familie la UAV, cod SMIS 322279; Programul operațional Educație și Ocupare (PEO) 2021-2027; domnului prof.univ.dr.ing.Habil. Liviu – Sevastian BOCÎI.
261/21.02.2025Se ia act de aprobarea ca studenții și studenții-doctoranzi cu rezultate sportive deosebite pe plan național și internațional, propuși de către conducerile facultăților/ Clubul sportiv să beneficieze de bursă, în anul universitar 2024-2025.
260/21.02.2025Se numește în funcția de Șef Serviciu interimar la Serviciul Cămin Cantină din cadrul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad, domnul Brînzaș Sebastian.
259/21.02.2025Se demarează procedurile pentru încheierea unui contract pentru furnizare gaze naturale pentru perioada 01 aprilie – 31 decembrie 2025
258/21.02.2025Se ia act de aprobarea Programului de dezvoltare a sistemului de control intern managerial al UAV pentru anul 2025.
257/21.02.2025Se numește Comisia de înscriere pentru clasa pregătitoare la Școala ”Episcop Ioan Mețianu”, pentru anul școlar 2025-2026.
256/21.02.2025În anul școlar 2025-2026, orele clasei pregătitoare din cadrul Școlii ”Episcop Ioan Mețianu” –UAV Arad se vor desfășura în sala de clasă situată la demisolul clădirii, strada Academia Teologică nr. 11-13, Arad.
255/21.02.2025Se ia act de aprobarea criteriilor de departajare la înscrierea în clasa pregătitoare la Școala ”Episcop Ioan Mețianu”.
254/21.02.2025Aprobare program ”Școala după școală” la Școala ”Episcop Ioan Mețianu” în anul școlar 2025-2026
253/21.02.2025

Se ia act de aprobarea Proiectul de încadrare al Școlii ”Episcop Ioan Mețianu” din cadrul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad pentru anul școlar 2025-2026.

252/21.02.2025Se anulează poziția 9 din Decizia nr. 501 din 14.09.2023 – Bogluț Geanina-Ioana, care va rămâne pe loc cu taxă de școlarizare.

Se anulează poziția 10 din Decizia nr. 488 din 14.09.2023 – Rusti Alexandra Maria, care va rămâne pe loc bugetat (fără taxă de școlarizare).

251/21.02.2025Se numește Comisia de inventar pentru predare primire bunuri aflate în gestiunea domnului prof.univ.dr.ing.habil. Duma Virgil Florin către doamna conf.univ.dr.ing. Mnerie Corina Anca
247/14.02.2025
246/14.02.2025
245/14.02.2025

Se revizuiește componența Comisiilor de la nivelul Facultății de Științe Umaniste și Sociale

244/14.02.2025

În semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul Denis PETRAN va avea calitatea de cadru didactic asociat invitat în calitate de specialist la Departamentul de Educație Fizică și Performanță Sportivă din cadrul Facultății de Educație Fizică și Sport

243/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamnei Patricia-Roxana FORȚ va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată de 3 ani, poziția 31 din statul de funcții al Departamentului de Educație Fizică și Performanță Sportivă din cadrul Facultății de Educație Fizică și Sport
242/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul Andrei BITANG va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată de 1 semestru, poziția 21 din statul de funcții al Departamentului de Educație Fizică și Performanță Sportivă din cadrul Facultății de Educație Fizică și Sport
241/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul Iosif ILIA va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată de 1 semestru, poziția 24 din statul de funcții al Departamentului de Educație Fizică și Performanță Sportivă din cadrul Facultății de Educație Fizică și Sport
240/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Dana-Veronica Rad va ocupa postul de Profesor universitar, perioadă nedeterminată, poziția 6 din statul de funcții al Departamentului de Pedagogie, Psihologie și Asistență Socială din cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială
239/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Cornelia-Evelina BALAȘ va ocupa postul de Profesor universitar, perioadă nedeterminată, poziția 5 din statul de funcții al Departamentului de Pedagogie, Psihologie și Asistență Socială din cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Social
238/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Radiana MARCU va ocupa postul de Lector universitar, perioadă nedeterminată, poziția 39 din statul de funcții al Departamentului de Pedagogie, Psihologie și Asistență Socială din cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială
237/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Henrietta TORKOȘ va ocupa postul de Conferențiar universitar, perioadă nedeterminată, poziția 29 din statul de funcții al Departamentului de Pedagogie, Psihologie și Asistență Socială din cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială
236/14.02.2025În semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul prof.univ.dr.habil. Mihai Himcinschi va avea calitatea de cadru didactic asociat cu valoare științifică și profesională recunoscută în cadrul Departamentului de Limbi Moderne, Științe Sociale, Umaniste și Arte din cadrul Facultății de Științe Umaniste și Sociale
235/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul Ciprian-Cătălin ROMAN va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată, poziția 67 din statul de funcții al Departamentului de Limbi Moderne, Științe Sociale, Umaniste și Arte din cadrul Facultății de Științe Umaniste și Sociale
234/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna Cosmina Silvia STITZL va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată, poziția 66 din statul de funcții al Departamentului de Limbi Moderne, Științe Sociale, Umaniste și Arte din cadrul Facultății de Științe Umaniste și Sociale
233/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul dr. Beniamin MOCAN va ocupa postul de Lector universitar, perioadă nedeterminată, poziția 47 din statul de funcții al Departamentului de Limbi Moderne, Științe Sociale, Umaniste și Arte din cadrul Facultății de Științe Umaniste și Sociale
232/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Elena-Stela WISZNOVSZKY va ocupa postul de Conferențiar universitar, perioadă nedeterminată, poziția 22 din statul de funcții al Departamentului de Automatică, Inginerie Industrială, Textile și Transporturi din cadrul Facultății de Inginerie
231/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Maria-Alexandra OPRIȘ va ocupa postul de Lector universitar, perioadă nedeterminată, poziția 8 din statul de funcții al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic
230/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Editha-Margareta COȘARBĂ va ocupa postul de conferentiar universitar, perioadă nedeterminată, poziția 5 din statul de funcții al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic
229/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul dr. Ovidiu-Florin TODERICI va ocupa postul de Profesor universitar, perioadă nedeterminată, poziția 1 din statul de funcții al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic.
228/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul dr. Beniamin BOGOȘEL va ocupa postul de Conferențiar universitar, perioadă nedeterminată, poziția 14 din statul de funcții al Departamentului de Matematică Informatică din cadrul Facultății de Științe Exacte.
227/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna drd. Anca-Adriana PETCUȚ-LASC va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată, poziția 31 din statul de funcții al Departamentului de Matematică Informatică din cadrul Facultății de Științe Exacte.
226/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul drd. Dan-Andrei RĂDULESCU va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată, poziția 30 din statul de funcții al Departamentului de Matematică Informatică din cadrul Facultății de Științe Exacte.
225/14.02.2025

Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Lorena-Camelia POPA va ocupa postul de Conferențiar universitar, perioadă nedeterminată, poziția 15 din statul de funcții al Departamentului de Matematică Informatică din cadrul Facultății de Științe Exacte.

224/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna drd. Paula-Bianca ALMAȘI va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată, poziția 18 din statul de funcții al Departamentului de Design, Comunicare Vizuală și Arte Aplicate din cadrul Facultății de Design
223/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Raluca Ioana NICULA va ocupa postul de Lector universitar, perioadă nedeterminată, poziția 12 din statul de funcții al Departamentului de Design, Comunicare Vizuală și Arte Aplicate din cadrul Facultății de Design
222/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna drd. Melinda-Petronela LUCA va ocupa postul de Asistent universitar, perioadă determinată de 2 ani, poziția 61 din statul de funcții al Departamentului de Discipline Economice din cadrul Facultății de Științe Economice
221/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Adina-Eleonora SPÎNU va ocupa postul de Conferențiar universitar, perioadă nedeterminată, poziția 20 din statul de funcții al Departamentului de Discipline Economice din cadrul Facultății de Științe Economice
220/14.02.2025În semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna Maria VRÂNCEANU va avea calitatea de cadru didactic asociat cu valoare științifică și profesională recunoscută pe poziția 37 din statul de funcții al Departamentului de Științe Tehnice și ale Naturii din cadrul Facultății de Inginerie Alimentară, Turism și Protecția Mediului
219/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul dr. Sabin CHIȘ va ocupa postul de Conferențiar universitar, perioadă nedeterminată, poziția 24 din statul de funcții al Departamentului de Științe Tehnice și ale Naturii din cadrul Facultății de Inginerie Alimentară, Turism și Protecția Mediului
218/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Eugenia ȚIGAN va ocupa postul de Profesor universitar, perioadă nedeterminată, poziția 8 din statul de funcții al Departamentului de Științe Tehnice și ale Naturii din cadrul Facultății de Inginerie Alimentară, Turism și Protecția Mediului
217/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna dr. Oana-Maria BRÎNZAN va ocupa postul de Profesor universitar, perioadă nedeterminată, poziția 7 din statul de funcții al Departamentului de Științe Tehnice și ale Naturii din cadrul Facultății de Inginerie Alimentară, Turism și Protecția Mediului
216/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul Protos.dr. Agapie (Iuliu-Adrian) Corbu va ocupa postul de Cercetător științific grad III, 20 de ore/lună, pe perioadă determinată de 2 ani, poziția 68 din statul de funcții al Institutului de Cercetare Interdisciplinar, domeniul Teologie
215/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, domnul CS Cristian Moisa va ocupa postul de Cercetător științific grad II, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, poziția 64 din statul de funcții al Institutului de Cercetare Interdisciplinar, domeniul Ingineria Resurselor Vegetale și Animale
214/14.02.2025Începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025, doamna CS Andreea-Ioana Lupitu va ocupa postul de Cercetător științific grad II, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, poziția 64 din statul de funcții al Institutului de Cercetare Interdisciplinar, domeniul Ingineria Mediului
213/14.02.2025Exmatriculare student-doctorand la cerere, de la domeniul de doctorat Ingineria Mediului
212/14.02.2025Începând cu data de 20 februarie 2025, intră în vigoare PO43 – Procedura operațională privind acordarea burselor speciale Universitatea ”Aurel Vlaicu”, revizuită
211/14.02.2025Începând cu data de 20 februarie 2025, intră în vigoare M18 - Metodologie privind acordarea burselor pentru studenți, forma de învățământ cu frecvență, revizuită
210/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a înlocuirii doamnei conf.univ.dr. Cecilia Sîrghie, din funcția de director al Centrului de Transfer Tehnologic și Inovare cu doamna prof.univ.dr. Mariana Nagy
209/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a calității de invitat permanent în ședințe a doamnei prof.univ.dr.habil. Florentina-Daniela Munteanu
208/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a inventarierii documentelor, a fluxurilor de informații și a proceselor, a modului de comunicare în UAV, anul 2025
207/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a Planului de continuitate a activităților în cadrul UAV aferent anului 2025
206/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a Planului pentru implementarea măsurilor de control aferent anului 2025
205/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a indicatorilor asociați obiectivelor specifice, realizați conform cerințelor Ordinului 600/20.04.2018 și PS 15 – Procedură de sistem privind identificarea obiectivelor
204/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a definirii obiectivelor, a activităților care concură la realizarea acestora, cu referire la activitățile procedurabile și procedurile existente, pentru anul 2025
203/14.02.2025Se demarează procedurile pentru înființarea unui nou domeniu de doctorat: Inginerie și Management în Agricultură și Dezvoltare Rurală, în cadrul Școlii Doctorale Interdisciplinare a Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
202/14.02.2025Se ia act de aprobarea de către Senatul UAV a Raportului anual privind gestionarea, completarea și eliberarea actelor de studii pe anul 2024
201/14.02.2025Centrul de Comandă, Gestionare, Completare și Eliberare Acte de Studii va avea program de eliberări acte de studii în zilele de luni, miercuri și vineri între orele 8,00 – 12.00, marți și joi între orele 12,00 – 16,30, iar pentru ridicarea actelor de studii nu este necesară programarea prealabilă
Decizia Rectorului Conținut
05/14.01.2025Se stabilesc calendarul pentru depunerea dosarelor în vederea obținerii gradației de merit și comisiile pentru evaluarea dosarelor în vederea obținerii gradațiilor de merit