Sari la conţinut.

Language:

Universitatea
„Aurel Vlaicu” din Arad

Atenție!

 Mesaj important pentru tineri inteligenți și curajoși!

Vrei să devii jurnalist? Vrei să știi cum? Facultatea de Jurnalism a Universității ”Aurel Vlaicu”din Arad te face jurnalist!

        Te vei exprima într-un ziar, pe Internet, la radio sau la televiziune. Vei face practică la cele mai bune televiziuni și ziare, la cele mai tari publicații online. Vei cunoaște ziariști prestigioși și vei lucra cot la cot cu ei. La Facultatea de Jurnalism a Universității ”Aurel Vlaicu” ai săli multimedia, echipamente, profesori care lucrează în mass-media de top! Fiind o universitate de stat, locurile sunt gratuite.Vino să fii parte din a patra putere în stat: presa!

Burse în afara ţării pentru secţia de Ştiinţele comunicării - Jurnalism         

Un student înmatriculat la zi la specializarea Jurnalism din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Umaniste şi Sociale a Universităţii de Stat „Aurel Vlaicu” din Arad poate beneficia de stagii de studiu şi de practică, însumând maxim 12 luni de stagiu (studiu + practică) per nivel. Ţările cu care secţia are parteneriate Erasmus sunt: Italia, Portugalia, Cehia, Ungaria, Franţa, Spania. Detalii despre universităţile partenere şi condiţiile de eligibilitate, aflaţi consultând secţiunea Burse-Erasmus a UAV.

 Ce fac după terminarea studiilor?          

Absolvenţii programului de licenţă Ştiinţe ale comunicării – Jurnalism vor fi pregătiţi să intre pe piaţa serviciilor de relaţii publice şi publicitate, pe poziţii de entry-level, dar şi ca redactori/producători în presa scrisă, radio, TV sau jurnalism on line.     

Posibilii angajatori (de exemplu clienţii care apelează la servicii de relaţii publice şi/sau publicitate) pot aparţine unuia din următoarele domenii de activitate: economic (companii, întreprinzători independenţi), cultural (teatre, centre culturale, muzee), politic (autorităţi şi instituţii publice, partide politice, grupuri de interes), comunitar (organizaţii neguvernamentale).        

În domeniul Ştiinţelor comunicării - Jurnalism, un absolvent poate lucra ca purtător de cuvânt, consultant de relaţii publice, manager al relaţiilor cu publicurile-cheie ale unei companii, mediator social, analist media, organizator de evenimente, reporter pentru presa scrisă, radio sau tv, producător TV etc..          

În ceea ce priveşte domeniul publicităţii, un absolvent poate îndeplini funcţia de copywriter (persoana care elaborează strategia creativă a campaniilor publicitare şi conţinutul verbal al materialelor publicitare), planificator de cont, director de cont, planificator media etc.       

La finalizarea studiilor absolvenţii se pot angaja fie în presă (scrisă, radio, TV, on line), fie în instituţii ale administraţiei publice locale şi centrale sau O.N.G-uri, exercitând atribuţii de PR-produs, PR-ONG, PR cultural, PR sportiv etc.).

 

Înapoi sus.

Site realizat de ROBO Design.

Coordonator Prof. Dr. Ioan Dziţac.

Dani Radulescu @ ActivNET